Wikia

Harry Potter - ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ

Χόγκουαρτς

Talk0
103pages on
this wiki
Σχολή Χόγκουαρτς για Μαγείες και Ξόρκια
HogwartsSeal.png
Αγγλ. Όνομα Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry
Έτος ιδρύσεως περίπου 1000 μ.Χ.
Τόπος Σκωτία
Πρώτη εμφάνιση Ο Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος

Η Σχολή Χόγκουαρτς για Μαγείες και Ξόρκια είναι ένα σχολείο για νεαρούς μάγους και μάγισσες μεταξύ των ηλικιών 11 και 18, που ζουν στο Ηνωμένο Βασίλειο και στην Ιρλανδία. Τα έξι από τα εφτά βιβλία της σειράς διαδραματίζονται κατά κύριο λόγο μέσα στο σχολείο, με το κάθε βιβλίο να διαρκεί όσο μια σχολική χρονιά. Στο έβδομο βιβλίο Ο Χάρι Πότερ και οι Κλήροι του Θανάτου, η ιστορία διαδραματίζεται κατά το μεγαλύτερο μέρος της έξω από το Χόγκουαρτς, καθώς οι κύριοι χαρακτήρες της σειράς Χάρι Πότερ, Ρον Oυέσλι και Ερμιόνη Γκρέιντζερ δεν επιστρέφουν σ’ αυτό για την τελευταία τους χρονιά. Το τέλος της ιστορίας, και κατ’ επέκταση της σειράς, όμως, διαδραματίζεται στο Χόγκουαρτς,όπου και ο Χάρι εξοντώνει τον Βόλντεμορτ.

Το Χόγκουαρτς φαίνεται ότι είναι το μοναδικό σχολείο του είδους του στα Βρετανικά Νησιά και βρίσκεται στη Σκωτία.Υπηρχε και ενα αλλο κρυφο οπου φοιτησε ο Γκριντελβαλντ και ο Βικτορ Κραμ. Γύρω από το σχολείο είναι τοποθετημένα διάφορα ξόρκια που καθιστούν αδύνατη την ανεύρεσή του από τους μαγκλ (ανθρώπους χωρίς μαγικές ικανότητες) - όταν το πλησιάσουν το μόνο που βλέπουν είναι ερείπια και πινακίδες πρειδοποίησης. Η φοίτηση στο Χόγκουαρτς δεν είναι υποχρεωτική, αφού όπως φαίνεται στο εβδομο βιβλίο, μερικοί μαθητές λαμβάνουν ιδιωτική εκπαίδευση στο σπίτι.

Ο διευθυντής ή η διευθύντρια, μαζί με τον υποδιευθυντή ή την υποδιευθύντρια, είναι υπεύθυνοι για τη διοίκηση και τη λειτουργία του σχολείου. Αυτοί με τη σειρά τους είναι υπόλογοι στο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο αποτελείται από 12 μέλη.

Κοιτώνες Edit

Οι μαθητές στο Χόγκουαρτς χωρίζονται σε 4 κοιτώνες, ο καθένας από τον οποίο είναι ονομασμένος από τον μάγο ο οποίος τον ίδρυσε. Οι κοιτώνες αυτοί είναι:

Ο καθένας από τους κοιτώνες έχει έναν υπεύθυνο καθηγητή, ο οποίος είναι υπεύθυνος για τη σωστή λειτουργία και πειθαρχεία του κοιτώνα. Στα πρώτα έξι βιβλία της σειράς οι υπεύθυνοι καθηγητές είναι η Μινέρβα ΜακΓκόναγκαλ για τον Γκρίφιντορ, η Πομόνα Σπράουτ για τον Χάφλπαφλ, ο Φίλιους Φλίτγουικ για τον Ράβενκλοου και ο Σέβερους Σνέιπ για τον Σλίθεριν. Αργότερα, στο έβδομο βιβλίο, ο Σνέιπ αντικαθίσταται από τον Οράτιο Σλάγκχορν, αφού ο ίδιος διορίζεται σαν διευθυντής.

Μαθήματα Edit

Τον πρώτο και το δεύτερο χρόνο στο Χόγκουαρτς όλοι οι μαθητές διδάσκονται τα ακόλουθα μαθήματα:

  • Βοτανολογία
  • Φίλτρα
  • Μεταμορφώσεις
  • Ξόρκια
  • Άμυνα εναντίων των Σκοτεινών Τεχνών(μόνο στο πρώτο έτος)
  • Ιστορία της Μαγείας
  • Αστρονομία

Ακόμα όλοι οι μαθητές παίρνουν μαθήματα πτήσης με σκουπόξυλα.

Στον τρίτο χρόνο οι μαθητές πρέπει να διαλέξουν τουλάχιστον ακόμα δύο από τα ακόλουθα μαθήματα:

  • Φροντίδα Μαγικών Πλασμάτων
  • Αρχαίοι Ρούνοι
  • Αριθμολογία
  • Μαντική
  • Μαγκλολογία

Στο έκτο έτος οι μαθητές κάνουν τα μαθηματα στα οποία έχουν περάσει στις εξετάσεις του προηγούμενου χρόνου.

Ιστορία Edit

Το Χόγκουαρτς ιδρύθηκε πριν από χίλια χρόνια (οι ακριβείς ημερομηνίες είναι άγνωστες) από δύο μάγους και δύο μάγισσες: Γκόντρικ Γκρίφιντορ, Σαλαζάρ Σλίθεριν, Χέλγκα Χάφλπαφλ και Ροβένα Ράβενκλοου. Αυτοί ήταν μεταξύ των πιο διάσημων μάγων της εποχής. Ο καθένας διάλεγε τους μαθητές του με τα δικά του κριτήρια και τους δίδασκε προσωπικά. O Σλίθεριν όμως επιθυμούσε να γίνονται δεκτοί στο Χόγκουαρτς μόνο οι μαθητές οι οποίοι ήταν καθαρόαιμοι (οι γονείς τους δηλαδή ήταν και οι δύο μάγοι - όχι Μαγκλ). Αυτό τον οδήγησε σε ρίξη με τους άλλους ιδρυτές και ειδικότερα το Γκρίφιντορ, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα την φυγή του Σλίθεριν από το σχολείο.

Πριν όμως εγκαταλείψει το Χόγκουαρτς, ο Σλίθεριν έχτισε εν αγνοία των άλλων ιδρυτών την Κάμαρα με τα Μυστικά και έκρυψε μέσα έναν βασιλίσκο. Έκλεισε την κάμαρα με τέτοιο τρόπο ώστε να μην μπορεί κανένας να την ανοίξει εκτός μόνο από τον γνήσιο κληρονόμο του, όταν αυτός θα πήγαινε στο Χόγκουαρτς. Τότε αυτός ανοίγοντας την κάμαρα θα ελευθέρωνε το βασιλίσκο και θα τον έθετε εναντίον όλων των μαγκλογεννημένων μαθητών του σχολείου. Ο μόνος κληρονόμος για τον οποίο είναι γνωστό ότι ανακάλυψε την κάμαρα είναι ο Βόλντεμορτ, όταν ήταν μαθητής στο Χόγκουαρτς.Τον βασιλίσκο τον έλεγχαν μόνο αυτοι που μιλουσαν ερπετικα(ειναι αυτοι που μιλουν στα φιδια στα βιβλια μονο ο Χαρι ,ο Σαλαζαρ,ο Μορβολο ,ο Βολντεμορτ και ο θειος του 5 συνολικα).

Η Σχολή Χόγκουαρτς για Μαγείες και Ξόρκια στην σειρά Χάρι Πότερ της Τζ. Κ. Ρόουλινγκ, ιδρύθηκε πριν από μία χιλιετία «από τους τέσσερις κορυφαίους μάγους της εποχής εκείνης».[1] Αυτοί ήταν ο Γκόντρικ Γκρίφιντορ, η Χέλγκα Χάφλπαφλ, η Ροβένα Ράβενκλοου και ο Σαλαζάρ Σλίθεριν. Κάθε ένας από τους ιδρυτές ονόμασε με το επίθετό του έναν από τους τέσσερις κοιτώνες του Χόγκουαρτς.

ΤοποθεσίεςEdit

ΚουκουβαγιώναςEdit

Ο Κουκουβαγιώνας είναι το μέρος που μένουν οι κουκουβάγιες των μαθητών και του σχολείου. Όταν κάποιος μαθητής θέλει να γράψει ένα γράμμα στο σπίτι του, πάει στον κουκουβαγιώνα, το δένει στο πόδι της κουκουβάγιας και την στέλνει στο επιθυμητό πρόσωπο. Οι μαθητές που δεν έχουν κουκουβάγια μπορούν να δανείζονται τις κοινόχρηστες κουκουβάγιες ή τις κουκουβάγιες των φίλων τους.

Βρίσκεται στην κορυφή του Δυτικού Πύργου (West Tower) και από το παράθυρό του είναι ορατό το σπιτάκι του Ρούμπεους Χάγκριντ και το Απαγορευμένο Δάσος.

Σφάλμα αναφοράς: Υπάρχουν ετικέτες <ref>, αλλά καμία ετικέτα <references/> δεν βρέθηκε.

Around Wikia's network

Random Wiki