Wikia

Harry Potter - ΧΑΡΙ ΠΟΤΕΡ

Χόγκουαρτς

Talk0
104pages on
this wiki

τ

Σχολή Χόγκουαρτς για Μαγείες και Ξόρκια
http://harrypotter.wikia.com/wiki/File:Hogwartscrest.png
Αγγλ. Όνομα Hogwarts School of Witchcraft and Wizardry
Έτος ιδρύσεως περίπου 1000 μ.Χ.
Τόπος Χάιλαντς, Σκοτία
Πρώτη εμφάνιση Ο Χάρι Πότερ και η Φιλοσοφική Λίθος

Η Σχολή Χόγκουαρτς για Μαγείες και Ξόρκια είναι ένα βρετανικό, μαγικό, εσώκλειστο σχολείο, που διδάσκει τις μαγικές τέχνες σε νεάρους μάγους και μάγισσες (ηλικίας 11-18 ετών) και ιδρεύει στην Σκοτία, στο κάστρο του Χόγκουαρτς. To κάστρο βρίσκεται στα βουνά κοντά σε μια λίμνη. H ακριβή τοποθεσία του κάστρου δεν μπορεί να αποκαλυφθεί λόγο των ξορκιών που έχουν γίνει για να προστατευτεί το κάστρο για διάφορους λόγους. Όπως και το Χόγκουαρτς τα περισσότερα μαγικά σχολεία αποκρύπτουν τις τοποθεσίες τους με σκοπό να μην διαδοθούν οι τρόποι μάθησης σε άλλα σχολεία, αλλά επίσης να προστατεύτουν οι μαθητές τους καθώς και τα ίδια.

Το σχολείο φαίνεται να ιδρύθηκε τον 9ο ή 10ο αιώνα. Το Χόγκουαρς σύμφωνα με πολλούς είναι το καλύτερο μαγικό σχολείο αν και υπάρχουν και άλλα αξιόλογα όπως η μαγική ακαδημία Μπομπατόν και το ινστιτούτο του Ντάρμστρανγκ. Τα παιδιά με μαγικές ικανότητες γράφονται από την ημέρα που γεννιούνται σε έναν κατάλογο και όταν συμπληρώσουν τα έντεκα τους χρόνια μια κουκουβάγια τους φέρνει το γράμμα του Χόγκουαρτς.

Το μότο του σχολέιου είναι "Draco Dormiens Nunquam Titillandus" που στα λατινικά σημαίνει ποτέ μην ξυπνάς έναν κοιμησμένο δράκο.

Τοποθεσία Edit

Το σχολείο ιδρεύει στο κάστρο του Χόγκουαρτς, το οποίο βρίσκεται κάπου στην Σκοτία. Το κάστρο εκτείνεται σε μια εκτεταμένη έκταση. Εκτος από το κάστρο υπάρχουν στο οικόπεδο υπάρχουν παρτέρια, αλτάνες, αγροτεμάχια σπερμένα με λαχανικά, μια λίμνη (Μαύρη λίμνη), ένα πυκνό μεγάλο δάσος (Απαγορευμένο δάσος), καποια θερμοκήπια και μικρά κτίσματα και ενα γήπεδο του κουίντιτς. Επίσης υπάρχει και ένας κουκουβαγιώνας όπου φιλοξενούνται όλες οι κουκουβάγες του σχολείου αλλά και των μαθητών.

Οι τρεις ψηλότεροι πύργοι είναι τις Αστρονομίας, του Ράβενκλοου και του Γκρίφιντορ. Μέσα στο σχολείο υπάρχουν 142 σκάλες οι οποίες μετακινιούνται στο ογκόδης σχολείο το οποίο είναι χτησμένο πανώ από κάτι βράχους και μια λίμνη. Στο σχολείο είναι γνωστό ότι με το πέρασμα των χρόνων έχουν γίνει πολλές αλλάγες και προσθήκες, ειδικά μετά την μάχη του Χόγκουαρτς.

Πρέπει να σημεωθεί ότι πολλά δωμάτια στο κάστρο έχουν το συνήθειο να μετακινιούνται τόσο όσο τα σκαλιά και η κεντρική σκάλα. Ο ίδιος ο Άλμπους Ντάμπλντορ είχε δηλώσει ότι δεν ήξερε όλα τα μυστικά του κάστρου, αφού το κάστρο έχει μια μεγάλη ιστορία και εδώ και αιώνες πραστατεύται με αρχαία μαγεία.

Στο σχολείο έχουν τοποθετηθεί πολλά ξόρκια τα οποία κάνουν αδύνατο για έναν μαγκλ να εντοπίσει την ακριβή τοποθεσία του. Για την ακρίβεια, όταν ένας μαγκλ κοιτάξει προς την κατεύθηνση του κάστρου το μόνο που θα δει είναι κάποια ερείπια και πολλές πινακίδες προειδοποίησης. Οι μάγοι και οι μάγισσες δεν μπορούν να διακτινιστούν από και προς το Χόγκουαρτς, εκτός κι αν ο διευθυντής αποσύρει για λίγο τα προστατευτικά ξόρκια και σε συγκεκριμένες περιοχές του οικοπέδου. Στο Χόγκουαρτς δεν θα βρείτε ηλεκτρισμό και ηλεκτρικές συσκευές. Σύμφωνα με την Ερμιόνη Γκρέιντζερ το υψηλό επίπεδο μαγείας αντικαθιστά τον ηλεκτρισμό, γι' αυτό και στο κάστρο δεν θα βρείτε υπολογιστές, ραντάρ και ότι άλλο χρησιμοποιούν οι μαγκλ αντί της μαγείας. Όμως τα ράδιο αποτελούν εξαίρεση. Σύμφωνα με την Ρόουλινγκ τα ράδιο δουλεύουν με μαγεία και όχι με ηλεκτρισμό.

Ιστορία Edit

Αρχική ιστορία

Το Χόγκουαρτς ιδρύθηκε γύρω στο 990 μ.Χ από δύο μάγους και δύο μάγισσες: τον Γκόντρικ Γκρίφιντορ, την Χέλγκα Χάφλπαφ, την Ροβένα Ράβενκλοου και τον Σάλαζαρ Σλίθεριν. Όλοι τους είχαν το ίδιο πόθο να φέρουν νέους μαθητές στο σχολέιο. Όμως λίγο μετά την ίδρυση του σχολείου η σχέση του Σλίθεριν με τους άλλους ιδρυτές χάλασε λόγο της μανίας του με το καθαρό αίμα. Ο Σλίθεριν ήθελε να δέχονται μόνο καθαρόαιμους μαθητές κάτι στο οποίο οι υπόλοιποι διαφωνούσαν. Ο Σλίθεριν έφυγε από το σχολείο. Λίγο όμως πριν φύγει έκτισε κρυφά στο κάστρο την κάμαρα με τα μύστικά, την οποία θα μπορούσε να την βρει μόνο ο κληρονόμος του. Έτσι όταν ο κληρονόμος του θα γύριζε στο σχολείο, θα άνοιγε την κάμαρα με τα μυστικά και θα εξαμολύσε τον Βασιλίσκο, ώστε να "καθαρίσει" την σχολή από τους γεννημένους από μάγκλ.

Ενδιάμεση ιστορία

Περίπου 3000 χρόνια από την ίδρυση του Χόγκουαρτς, ξεκίνησε το Τρίαθλο Μαγείας, ανάμεσα στα τρία πιο αναγνωρισμένα σχολεία στην Ευρώπη: το Χόγκουαρτς, το Μπομπατόν και το Ντάρμστρανγκ. Αυτός υποτίθεται ότι θα ήταν ο καλύτερος τρόπος για τους μάγους και τις μάγισσες να γνωρίσουν και να γίνουν φίλοι με όμοιους τους από άλλες χώρες. Το τρίαθλο συνεχίστηκε για άλλους έξι αιώνες, μέχρι που ο φόρος αίματος ήταν πολύ υψηλος και σταμάτησε.

Νεότερη ιστορία

Σχολική χρονιά 1942-1943

Η ύπαρξη του σχολείου απειλήθηκε δύο φορές από το άνοιγμα της κάμαρας με τα μυστικά. Την πρώτη φορά ανοίχτηκε το 1942, όταν ο κληρονόμος του Σλίθεριν, Άντον Μόρβολ Χερτ (αγγλικά Tom Morvolo Riddle), ο άνθρωπος που αργότερα θα γινόνταν ο Λόρδος Βόλντεμορτ άνοιξε την κάμαραμε τα μυστικά στον πέμπτο του χρόνο. Όταν ένα κορίτσι, η Μυρτιά, σκοτώθηκε το Υπουργείο Μαγείας απείλησε να κλείσει το σχολείο. Τότε ο Χέρτ, οοποίος δεν ήθελε να κλείσει το σχολείο, επειδή περνούσε τις διακοπές του σε ένα ορφανοτροφείο των μαγκλ, (και έπειτα και απόρριψησ του αιτήματος του να μείνει στην σχολή το καλοκαίρι, λόγω της κατάστασης που είχε δημιουργήσει), κατηγόρησε τον Ρούμπεους Χάγκριντ και έτσι απέφηγε την τιμωρία για τα εγκλήματά του. Όμωσ όταν η κάμαρα με τα μυστικά άνοιξε ξανά το 1992 και η αλήθεια βγήκε στο φως αποδείχτικε ότι ο Χάγκριντ ήταν αθώος και ο Χερτ ένοχος.

Σχολική χρονιά 1991-1992

Το 1991 ο Χαρι Πότερ ξεκίνησε την πρώτη του χρονιά στο Χόγκουαρτς. Καθώς ήταν ήδη διάσημος ως το παιδί που εξαφάνισε τον άρχονα του σκότους, σύντομα ανακάλυψε το μυστικό ότι δηλαδή η φιλοσοφική λίθος φυλαγόνταν στο σχολείο. Ο Χάρι ανακάλυψε ότι ο καθηγητής της άμυνας εναντίων των σκοτεινών τεχνών, Κούριους Κούριελ, μοιραζόνταν το σώμα του με τον μετά βίας ζωντανό Βόλντεμορτ και ήθελε την λίθο για να αναστήσει τον αφέντη του και να του χαρίσει αιώνια ζωή. Ο Χάρι, ο Ρον και η Ερμιόνη κατάφεραν να αντιμετωπίσουν μια σειρά από δύσκολες δοκιμασίες, για να εμποδίσουν τον Σέβερους Σνέιπ, τον όποιο πίστευαν ότι ήθελε να κλέψει την φιλοσοφική λίθο ενώ στην πραγματικότητα ήταν ο Κούριελ. Χάρι βρήκε τον Κούριελ και τον αντιμετώπισε νικώντας τον και ταυτόχρονα εμπόδισε την επιστροφή του Λόρδου Βόλντεμορτ.

Σχολική χρονιά 1992-1993

Το 1992 η κάμαρα με τα μυστικά ανοίχτηκε ξανά, αυτή την φορά από την Τζίνι Ουέσλι, κάτω από την καθοδήγηση ενός ημερολογίου γραμμένου από τον Χερτ. Το ημερολόγιο είχε επιτρέψει τις αναμνήσεις του Χερτ να κατέχουν την Τζίνι, ώστε να δρα μέσα από εκείνη για να ανοίξει την κάμαρα με τα μυστικά για δεύτερη φορά. Ο Λούσιους Μαλφόι, που ήθελε ο Άρχοντας του σκότους να ανακτήσει και πάλι δύναμη, έβαλε μέσα στα σχολικά βιβλία της Τζίνης το ημερολόγιο του Χερτ, χωρίς να ξέρει ότι είναι πεμπτουσιαστής. Αυτή η κρυφή κίνηση του, ήταν για να καταστρέψει την φήμη άλλων σπουδαίων μάγων όπως ο Άλμπους Ντάμπλντορ και ο Άρθουρ Ουέσλι, με τον οποίο είχαν μεγάλη διαφωνία για το θέμα της προστασίας των μαγκλ. Όμως ο Χάρι Πότερ ανακάλυψε την αλήθεια, κατέστρεψε το ημερολόγιο, σκότωσε τον Βασιλίσκο και έβαλε τέλος στις αισιοδοξίες του Μαλφόι.

Σχολική χρονιά 1993-1994

Το 1993 ο Σείριος Μπλακ απέδρασε από το Αζκαμπάν. Ο Μπλακ είχε μείνειγια 13 χρόνια στο Αζκαμπάν, επειδή δολοφόνησε τον Πίτερ Πέτιγκριου και άλλους δώδεκα μαγκλ. Είχε επείσης καταδικαστεί, γιατί παρέδωσε τον Τζέιμς και την Λίλι Πότερ, στον Λόρδο Βόλντεμορτ. Έτσι όλοι νόμιζαν πως ο Μπλακ ήθελε να σκοτώσει τον Χάρι, επειδή πίστευε ότι ήταν ο μόνος τρόπος για να επανέρθει ο Βόλντεμορτ στην εξουσία. Ο Μπλακ μπήκε κρυφά στο σχολείο δύο φορές. Την πρώτη φορά κόντεψε να καταστρέψει το ποτρέτο της χοντρής κυρίας και την δεύτερη έφτασε κοντά στο αρουραίο του Ρον Ουέσλι, τον Σκάμπερς. Ο Χάρι, ο Ρον και η Ερμιόνη συνάντησαν τον Μπλακ στην καλύβα που ουρλιάζει μαζί με τον Ρέμους Λούπιν, ο οποίος ήταν φίλος του Μπλακ από την εποχή που οι δύο ξεκίνησαν στο Χόγκουαρτς. Ο Μπλακ τους αποκάλυψε την αλήθεια. Ο Σείριος Μπλακ ήταν αθώος, ενώ ο Πίτερ Πέτιγκριου είχε κάνει τα πραγματα για τα οποία είχε κατηγορηθεί ο Μπλακ. Για να τον κατηγορήσει ο Πετιγκριου, έκοψε το ένα του δάκτυλο, μεταμορφόθηκε σε αρουραίο (τον Σκάμπερς) καθώς ήταν μεταμορφομάγος και ξέφυγε μπαίνοντας στους υπόνομους. Ο Μπλακ είχε αποδράσει για να σκοτώσει τον Πέτιγκριου και ο Λούπιν, ο οποίος άκουσε την ιστορία του θα τον βοηθούσε. Όμως ο Πέτιγκριου κατάφερε να ξεφύγει και να γυρίσει στον αφέντη του τον Βόλντεμορτ. Ο Χάρι και η Ερμιόνη βοήθησαν τον Μπλακ να αποδράσει με τον Ωραιόραμφο τον υπόγρυπα, σώζοντας και την ζωή του Μπλακ και του Ωραιόραμφου.

Σχολική χρονιά 1994-1995

Το 1994 το Τρίαθλο Μαγείας διοργανώθηκε στο Χόγκουαρτς αλλά αυτήν την φορά με περισσότερα μέτρα ασφαλείας. Όμως περισσότερα σκοτεινά σενάρια θα γινόντουσαν πραγματικότητα αυτήν την χρονιά. Ο Μπάρτι Κράουτς ο νεότερος, μεταμφιεσμένος σε καθηγητή Αλάστορα "Τρελομάτη" Μούντι κατάφερε να βάλει τον Χάρι στο τρίαθλο, βάζοντας το όνομα του σαν μαθητή ενός τέταρτου σχολείο στο κύπελλο της φωτιάς. Η επιλογή του Χάρι σαν τέταρτο πρωταθλητή του τρίαθλου, του κόστισε μεγάλη αποδοκιμασία στο Χόγκουαρτς, αφού οι αντιπρόσωποι του Μπομπατόν και του Ντάρμστρανγκ, καθώς και πολλοί μαθητάς του Χόγκουαρτς πίστευαν πως είχε κλέψει. Ο Χάρι, λόγω του Κράουτς Τζούνιορ και τις επιρροής του σε συγκεκριμένα σπιτικά ξωτικά κατάφερε να φτάσει μαζί με τον Σέντρικ Ντίγκορι (ο οποίος δολοφονήθηκε από τον Πίτερ Πέτιγκριου υπό την διαταγή του Λόρδου Βόλντεμορτ) , στον τελευταίο άθλο, σε ένα νεκροταφείο γεμάτο με Θανατοφάγους. Ο Βόλντεμορτ επανήλθε στην κανονική του μορφή χρησιμοποιώντας το αίμα του Χάρι και ένα σκοτεινό φίλτρο.

Ο Βόλντεμορτ βασάνισε και προσπάθησε να σκοτώσει τον Χάρι, αλλά αυτός κατάφερε να αποδράσει και να ειδοποιήσει όλους τους εχθρούς του Βόλνττεμορτ, τον Ντάμπλντορ για παράδειγμα ότι ο Άρχοντας του σκότους είχε επιστρέψει. Ο Ντάμπλντορ μια ώρα μετάτην επιστροφή του ανασύνταξε το τάγμα του φοίνικα. Όμως, προς την θλίψη όλων στο Χόγκουαρτς, ο Σέντρικ Ντίγκορι δολοφωνήθηκε στα χέρια του Λόρδου Βόλντεμορτ.

Σχολική χρονιά 1995-1996

Το Χόγκουαρτς δεν απειλήθηκε ποτέ τοσο πολύ από το υπουργείο όσο αυτή την χρονιά. Το υπουργείο ξεκίνησε να συντάσει εκπαιδευτικά διατάγματα το 1995, ως μέρος της συσκευωρίας για να δυσφημήσει και να καταστρέψει τον Άλμπους Ντάμπλντορ. Η νέα καθηγήτρια άμυνας εναντίων των σκοτεινών τεχνών, η Ντολόρες Άμπριτζ ήταν το επίκεντρο αυτού του σχεδίου. Σίγα σιγά με αυτά τα εκπαιδευτικά διατάγματα, πήρα τον έλεγχο του σχολείο και τελικά διαδέχθηκε τον Άλμπους Ντάμπλντορ στην διεύθυνση του σχολείου. Όμως λόγω της πονηριάς της Ερμιόνης Γκρέιντζερ και των μελών του στρατού του Ντάμπλντορ που η Άμπριτζ έφυγε από το Χόγκουαρτς. Το υπουργείο δεν είχε άλλη επιλογή από το να αποδεχτεί ότι ο Βόλντεμορτ γύρισε και έτσι η Ντολόρες Άμπριτζ απομακρύνθηκε από το σχολείο.

Σχολική χρονιά 1996-1997

Την σχολική χρονιά 1996-1997, ο νέος υπουργός μαγείας Ρούφους Σκρίμτζεουρ, έδωσε εντολή στους χρυσούχους να φυλάνε και να προστατεύουνε το Χόγκουαρτς από εχθρικές επιδρομές. Το 1997 θανατοφάγοι επιτέθηκαν στο Χόγκουαρτς. Ο μαθητής του σχολείου Ντράκου Μαλφόι, υπηρετούσε τον Λόρδο Βόλντεμορτ από φόβο μήπως κάνει κακό σε αυτόν και στην οικογενειά του. Ως αποτέλεσμα η ασφάλια του διευθυντή Άλμπους Ντάμπλντορ τέθηκε σε κίνδυνο και δολοφονήθηκε από τον Σέβερους Σνέιπ. Μετά από αυτήν την τραγωδία η καθηγήτρια ΜακΓκόναγκαλ διορίστηκε προσωρινή διευθύντρια του Χόγκουαρτς. Δεν υπήρχε περίπτωση το σχολείο να παραμείνει ανοιχτό.

Σχολική χρονιά 1997-1998

Άσχετα από την απόφαση των διευθύνων της σχολής το Χόγκουαρτς να παραμείνει κλειστό, μετά κατάληψη του υπουργείου μαγείας από τον Βόλντεμορτ έγινε υποχρεωτική η φοίτηση στο σχολείο κάθε μάγου που ήταν στην κατάλληλη ηλικία. Ήταν επίσης υποχρεωτικό οι μαθητές να καταθέσουν αναφορά αίματος, δηλαδή να αποδείξουν ότι έχουν τουλάχιστον ένα κοντινό συγγενή μάγο. Αυτό ήταν για να μπορεί ο Βόλντεμορτ να παρακολουθεί όλους τους μάγους από την τρυφερή ηλικία και για να φύγουν όλοι οι γεννημένοι από μαγκλ μαθητές από το σχολείο. Επίσης τα γεννημένα από μαγκλ παιδιά που είχαν μαγικές ικανότητες και που υπό κανονικές συνθήκες θα άρχιζαν το 1997 την πρώτη τους χρονιά στην σχολή ποτέ δεν θα μάθαιναν ότι ήταν μάγοι και ποτέ δεν θα φοιτούσαν στην σχολή.

Το μάθημα της μαγκλολογίας, το οποίο έλεγε πόσο ζώα και άξεστοι ήταν οι μάγκλ έγινε υποχρεωτικό, ενώ η άμυνα εναντίων των σκοτεινών τεχνών, έγινε σκέτο σκοτεινές τέχνες, όπου οι μαθητές έπρεπε να εξασκούνταν στις απαγορευμένες κατάρες. Ο Σέβερους Σνέιπ έγινε διευθυντής και η Αλεκτό και ο Αμάσιους Κάροου, καθηγητές της μαγκλολογίας και των σκοτεινών τεχνών έγιναν υποδιευθυντές. Ήταν μια εποχή τρόμου, όπου κανείς δεν ήξερε ποιος ήταν φίλος και ποιος εχθρός.

!998-παρόν

"Σηκώθηκαν αμέσως αυτός, ο Ρον και η Ερμιόνη και έφυγαν από την μεγάλη τραπεζαρία. Πολλά μεγάλα κομμάτια έλλειπαν από την κεντρική σκάλα, ένα μέρος του κιγκλιδώματος είχε καταστραφεί και σε κάθε λίγα σκαλοπάτια που ανέβαιναν υπήρχαν χαλάσματα και κυλίδες αίματος" Η καταστροφή που υπέστη το κάστρο από την μάχη του Χόγκουαρτς. Edit

Τον Μάιο του 1998 έγινε η μάχη του Χόγκουαρτς. Η μάχη τέλειωσε με τους θανάτους μελών και από τις δύο πλευρές. Όμως λόγω του Χάρι Πότερ ο Λόρδος Βόλντεμορτ είχε επιτέλους καταστραφεί, η ειρήνη είχε αποκατασταθεί, η Μινέρβα ΜακΓκόναγκαλ επέστρεψε στην θέση της σαν διευθύντρια και ο Χάρι γιορτάσηκε σαν αληθινός ήρωας.

Το Χόγκουαρτς υπέστει μεγάλη καταστροφη από την μάχη του Χόγκουαρτς. Πολλές περιοχές του κτηρίου κάηκαν ή ανατηνάχτηκαν, ενώ το μεγαλύτερο μέρος του γηπέδου του κουίντιτς καταστράφηκε από φωτιά.

Σύμφωνα με αυτά που ξέρουμε μετά τον καιρό της μάχης, το Χόγκουαρτς είχε ήδη επισκευαστεί και ανοίξει το 2017. Η διευθύντρια ΜακΓκόναγκαλ είχε συνταξιοδοτηθεί, το σύστημα το κοιτώνων παρέμενε, πολλά παιδιά παλιών μαθητών ερχόντουσαν στο σχολείο σαν νέοι μαθητές και ο Νέβιλ Λονγκμπότομ είχε γίνει καθηγητής της βοτανολογίας, αφότου άφησε τους χρυσούχους.

Σχολική χρονιά Edit

Η σχολική χρονιά αρχίζει στις 1 Σεπτεμβρίου. Οι μαθητές συνήθως φτάνουν στο Χόγκουαρτς με το Χόγκουαρτς εξπρές, το οποίο φεύγει από τον σταθμό του Κινγκς Κρος, στις 11π.μ.

Υπάρχουν κι άλλοι τρόποι για να φτάσεις στο σχολείο όπως με σκουπόξυλα ή με το δίκτυο μαγικής ροής ή απλά να διακτινιστείς σε μια κοντινή τοποθεσία όπως το Χόγκσμιντ. Το να χάσει κάποιος το Χόγκουαρτς εξπρές για οποιοδήποτε λόγο είναι ένα σοβαρό πρόβλημα αλλά εφόσον φτάσει στο κάστρο προτού ξεκινήσει επίσημα η σχολική χρονιά, δεν θα χάσει βαθμούς για τον κοιτώνα του.

Το Χόγκουαρτς εξπρές πηγαίνει τους μαθητές στον σταθμό του Χόγκσμιντ, όπου από εκεί παραδοσιακά οι πρωτοετείς διασχίζουν την μάυρη λίμνη με βάρκες μαζί με τον δασοφύλακα, περνάνε κάτω από τους βράχους που χτίστηκε το Χόγκουαρτς και καταλύγουν σε ένα υπόγειο λιμάνι.

Οι μεγαλύτεροι μαθητές φτάνουν στο Χόγκουαρτς με άμαξες που τις σέρνουν τα θεστράλ (αόρατα σε όσους δεν έχουν δει το θάνατο). Το επίσημο δείπνο για την έναρξη του σχολικού έτους γίνεται στην μεγάλη τραπεζαρία. Αυτό περιλαμβάνει την διαδικασία της επιλογής, ακολουθήμενη από λίγα λόγια από τον διευθυντή ή την διευθύντρια. Μετά από αυτό το δείπνο ξεκινά περιέχοντας μεγάλες ποσότητες από φαγητό και ποτό. Το δείπνο τελειώνει με ακόμα λίγα λόγια από τον διευθυντή αλλά συνήθως αυτά είναι οι οι συνηθείς παρατηρήσεις και υπενθημήσεις.

Αμέσως μετά το δείπνο, οι μαθητές οδηγούνται στο εντευκτήριο του κοιτώνα τους από τους επιμελητές τους. Αυτή είναι η ιδανική στιγμή για τους νέους μαθητές για να νιώσουν άνετα, καθώς την επόμενη μέρα, 2 Σεπτεμβρίου, αρχίζουν τα μαθήματα. Τα προγράμματα μοιράζονται την επόμενη μέρα στοπρωινό από τους υπεύθυνους τον κοιτώνων. Δύο εβδομάδες μετά την έναρξη των μαθημάτων συνήθως αρχίζουν τα δοκιμαστικά του κουίντιτς και τα μαθήματα πτήσεις με σκουπόξυλο για τους πρωτοετείς.

Το σχολείο δεν διαφέρει στον τρόπο διοίκησης από τα άλλα σχολεία στην Βρετανία. Η σχολική χρονιά έχει 3 τρίμηνα, τα οποία διακόπτονται από τις διακοπές των Χριστουγέννων, του Πάσχα και από τις καλοκαιρινές διακοπές που διαρκούν 9 εβδομάδες. Οι μαθητές έχουν την επιλογή να μείνουν στο κάστρο για τις διακοπές των Χριστουγένων και του Πάσχα. Όσοι μένουν συμμετέχουν στο μεγάλο δείπνο των Χριστουγέννων και δεν παρακολουθούν μαθήματα. Το ίδιο γίνεται και το Πάσχα, όμως οι διακοπές αυτές είναι λιγότερο διασκεδαστικές, λόγω του μεγάλου φόρτου εργασίας που έχουν οι μαθητές, γιατί πλησιάζουν οι τελικές εξετάσεις.

Έκτος από τις διακοπές και τα σαββατοκύριακα, οι μαθητές δεν έχουν άλλες αργίες. Όμως οι μαθητές από τον τρίτο χρόνο και πάνω μπορούν να επισκέπτονται το Χόγκσμιντ, το κοντινό χωριό. Υπάρχουν τέσσερα μεγάλα δείπνα ανά χρονιά: το δείπνο για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, το δείπνο για το τέλος της σχολικής χρονιάς και τα δείπνα του Χάλογουιν και των Χριστουγέννων. Γίνονται όμως και άλλα μεγάλα δείπνα σε ειδικές περιπτώσεις, όπως στο κύπελλο της φωτιάς, που έγινε δείπνο για την έναρξη του Τρίαθλου Μαγείας

Τα μαθήματα συνεχίζονται κανονικά και το απόγευμα πριν το μεγάλο δείπνο του Χάλογουιν, στις 31 Οκτωβρίου. Η μεγάλη τραπεζαρία διακοσμείται με γιγάντιες κολοκύθες και πολλές νυχτερίδες πετούν στους διαδρόμους. Πολλά κέικ, πάστες, πίτες, φτιαγμένα από κολοκύθες και όλων των είδων γλυκά των μάγων σερβίρονται. Οι αγώνες του κουίντιτς, ξεκινάνε συνήθως τις πρώτες εβδομάδες του Νοέμβρη. Την δεύτερη εβδομάδα των Χριστουγέννων, ο υποδιευθυντής μαζεύει τα ονόματα αυτών που θα μείνουν στο Χόγκουαρτς για τα Χριστούγεννα. Το πρώτο τρίμηνο τελιώνει μαι εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα. Οι περισσότεροι μαθητές,καθώς και αρκετοί καθηγητές πηγαίνουν στα σπίτια τους με το σχολικό τρένο.

Την χρονιά που διοργανώθηκε το τρίαθλο μαγίας, έγινε ένα Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν την ημέρα των Χριστουγέννων. Στις 25 Δεκεμβρίου γίνεται το δείπνο των Χριστουγέννων,στην μεγάλη τραπεζαρία. Λίγο μετά τις 6 Ιανουαρίου το Χόγκουαρτς εξπρές, επιστρέφει στο κάστρο και το δεύτερο τρίμηνο αρχίζει. Οι ακριβείς ημερομηνείες των διακοπών του Πάσχα διαφέρουν χρόνο με τον χρόνο. Κατά την διάρκεια αυτών των διακοπών οι μαθητές μπορούν να πάνε στα σπίτια τους. Οι τελικές εξετάσεις πραγματοποιούνται την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου και τα αποτελέσματα βγαίνουν την δεύτερη. Το απόγευμα πριν το Χόγκουαρτς εξπρές πάει πίσω στο Λονδίνο, στην μεγάλη τραπεζαρία διεξάγεται το δείπνο για το τέλος της σχολικής χρονιάς. Το τρένο επιστρέφει στο Λονδίνο την τρίτη εβδομάδα του Ιουνίου. Κάποιοι καθηγητές και όλοι οι μαθητές φεύγουν από το Χόγκουαρτς για τις διακοπές.

Κοιτώνες Edit

"Αν όλοι εμείς σφιχτά δεν ενωθούμε, να δείτε που ευθύς θα διαλυθούμε".- το καπέλο της επιλογής Edit

Οι μαθητές του Χόγκουαρτς χωρίζονται σε τέσσερις κοιτώνες. Το Γκρίφιντορ, το Ράβενκλοου, το Χάφλπαφ και το Σλίθεριν.

Κοιτώνας Ο κοιτώνας του Γκρίφιντορ είναι γνωστός για την γενναιότητά του, το θάρρος του, την τόλμη του και τον ιπποτισμό του. Τα χρώματα του κοιτώνα είναι το βαθύ κόκκινο και το χρυσό, ενώ το σύμβολό του είναι το λιοντάρι. Η είσοδος για την αίθουσα αναψυχής του Γκρίφιντορ είναι κρυμμένη στο έβδομο όροφο πίσω από το ποτρέτο της Χοντρής κυρίας. Οι μαθητές πρέπει να πουν τον σωστό κωδικό για να μπουν στο εντευκτήριο Στον κοιτώνα του Χάφλπαφ μπαίνουν συνήθως άτομα που είναι πιστά, δίκαια, τίμια και υπομονετικά. Το σύμβολο του κοιτώνα είναι ο ασβός και τα χρωματά του το κίτρινο και το μαύρο. Το εντευκτήριο βρίσκεται κοντά στις κουζίνες. Για να μπεις μέσα σε αυτό πρέπει να χτυπήσεις ένα βαρέλι στο ρυθμό της Χέλγκα Χάφλπαφ. Είναι ο μοναδικός κοιτώνας που έχει έναν τρόπο (πετώντας τους ξύδι) να κρατά μαθητές από αλλούς κοιτώνες έξω από το εντευκτήριο του. Ο κοιτώνας του Ράβενκλοου είναι γνωστός για την ευφυία, την δημιουργικότητα και την σοφία. Ο κοιτώνας συμβολίζεται από τον αετό και τα χρωματά του είναι το μπλε και το χάλκινο. Το εντευκτήριο του κοιτώνα βρίσκεται σε έναν ψηλό πύργο. Οι μαθητές για να μπουν εκεί αντί να πουν ένα κωδικό πρέπει να απαντήσουν σε έναν γρύφο, που τους δίνεται από έναν αετό όπως για παράδειγμα πού βρίσκονται τα εξαφανισμένα αντικείμενα ή ποιο έγινε πρώτο: η φωτιά ή ο φοίνικας. Στο κοιτώνα του Σλίθεριν τοποθετούνται συνήθως άτομα φιλόδοξα, έξυπνα, πονηρά και πολλές φορές καθαρόαιμα. Τα χρώματα του Σλίθεριν είναι το ασημί και το πράσινο, ενώ το σύμβολό του είναι το φίδι. Το εντευκτήριο βρίσκεται στα υπόγεια του κάστρου, κάτω από την Μαύρη λίμνη και η εισοδός του είναι κρυμμένη πίσω από έναν πέτρινο τοίχο. Ο κωδικός για την χρονιά 1992-1993 ήταν καθαρό αίμα. Πολλοί μαθητές πιστεύουν πως όσοι τοποθετούνται εκεί εμπλέκονται με τις σκοτεινές τέχνες.
Ιδρυτής Γκόντρικ Γκρίφιντορ Χέλγκα Χάφλπαφ Ροβένα Ράβενκλοου Σάλαζαρ Σλίθεριν
φαντάσμα του κοιτώνα Σιρ Νίκολας ντε Μίμσι Ποπιγιόν ή αλλιώς Σχεδόν-ακέφαλος-Νικ Χοντροκαλόγερος Η Έλενα Ράβενκλοου ή αλλιώς η κυρία με τα γκρίζα. ο Ματωμένος Βαρόνος
Γνωστά μέλη Χάρι Πότερ, Ρον Ουέσλι, Ερμιόνη Γκρέιντζερ, Άλμπους Ντάμπλντορ, Μινέρβα ΜακΓκόναγκαλ, Ρούμπεους Χάγκριντ, Τζείμς Πότερ, Λίλι Έβανς, Σείριος Μπλακ, Ρέμους Λούπιν, Πίτερ Πέτιγκριου, Τζίνι Ουέσλι, Λάβεντερ Μπράουν, Παρβάτι Πάτιλ, Σίμους Μίλιγκαν, Ντιν Τόμας, Νέβιλ Λονγκμπότομ, Φρεντ Ουέσλι, Τζορτζ Ουέσλι, Μπιλ Ουέσλι, Πέρσι Ουέσλι, Κάτι Μπελ, Άρθουρ Ουέσλι, Μόλι Ουέσλι, Άντριου Κιρκ, Τζακ Σλόπερ, Ρίτσι Κουτ, Τζίμι Πικς, Αντζέλικα Τζόνσον, Αλίσια Σπίνετ, Ντεμέλτζα Ρόμπινς, Όλιβερ Γουντ, Κόρμακ ΜακΛάγκεν, Κόλιν Κρίβι, Ντένις Κρίβι, Ρομίλντα Βέιν, Νάιτζελ Γουόλπερτ, Μαίρη ΜακΝτόναλντ. Νυμφαδόρα Τόνκς, Πομόνα Σπράουτ, Σέντρικ Ντίγκορι, Τζάστιν Φίντς-Φλέτσλι, Ζαχαρίας Σμιθ, Χάνα Άμποτ, Έρνι ΜακΜίλαν, Σούζαν Μπόουνς, Λι Λούνα Λάβγκουντ, Μυρτιά που κλαίει, Πηνελόπη Κλιαργουότερ, Τσο Τσάνγκ, Ρότζερ Ντέιβις, Μάικλ Κόρνερ, Πάντμα Πάτιλ, Άντονι Γκολντστάιν, Τέρι Μπουτ, Γκιλντρόι Λόκχαρτ, Φίλιους Φλίτγουικ, Κούριους Κούιρελ, Μαριέτα Έτζκοπ, Μάρκους Μπέμπι Άντον Χερτ, Ντράκο Μαλφόι, Μερλίν, Λούσιους Μαλφόι, Μπέλατριξ Λεστρέιντζ, Βίνσεντ Κράμπε, Γκρέγκορι Γκόιλ, Τίοντορ Νοτ, Ναρκίσσα Μαλφόι, Ρέγκουλους Μπλακ, Οράτιος Σλάκχορν, Σέβερους Σνέιπ, Πάνσι Πάρκινσον, Μπλεζ Σαμπίνι, Μίλισεντ Μπούλστροουντ, Γκράχαμ Μόνταγκ, Ματωμένος Βαρόνος, Μάρκους Φλιντ

Σχολικό πνεύμα Edit

Θα τα επιστρέψεις στους ιδιοκτήτες τους και θα τους ζητήσεις συγνώμη. Θα καταλάβω αν το κάνεις ή όχι. Και πρέπει να σε προηδοποιήσω ότι το κλέψιμο δεν επιτρέπεται στο Χόγκουαρτς- λόγια του Άλμπους Ντάμπλντορ στον Άντον Χερτ πριν το ξεκίνημα του δευτέρου στο σχολείο. Edit

Το μότο του σχολείου είναι: "Draco dormiens nunquam titillandus". Η μετάφραση είναι:¨"Πότε μην ξυπνάς ένα κοιμησμένο δράκο". Το κουίντιτς είναι μάλλον το πιο δημοφιλές σπορ στο σχολείο με τους περισσότερους μαθητές να παρακολουθούν όλους τους αγώνες. To Xόγκουαρτς έχει επίσης και σχολική χορωδία που τραγουδάει σε εκδηλώσεις του σχολείου.

Σχολικός ύμνος Edit

Υπάρχει ο σχολικός ύμνος παρόλο που τραγουδιέται μόνο όταν ο διευθυντής έχει καλή διάθεση και σε κατάλληλες περιπτώσεις όπως στην αρχή της σχολικής χρονιάς 1991-1992. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος ρυθμός στο τραγούδι. Όλοι το τραγουδάνε όπως θέλουν, διαλέγοντας τον δικό τους αγαπημένο ρυθμό, όπως οι δίδυμοι Ουέσλι που τον τραγουδούν σε έναν πολύ αργό και λυπητερό ρυθμό. Οι στοίχοι στα ελληνικά και στα αγγλικά εμφανίζονται παρακάτω.

"Hogwarts, Hogwarts, Hoggy Warty Hogwarts, Χόγκουαρτς, Χόγκουαρτς, αγαπημένο μας!,
Teach us something please, Κι αν άδεια από μυαλό κεφάλια έχουμε,
Whether we be old and bald, σε εσένα προστρέχουμε.
Or young with scabby knees, Να τα γεμίσεις, να τα πήξεις,
Our heads could do with filling, το μυαλό τους να αναδείξεις!
With some interesting stuff, Όλο χαρά, το κατώφλι σου διαβαίνουμε
For now they're bare and full of air, και χίλια μυστικά μαθαίνουμε.
Dead flies and bits of fluff, Καλό μας Χόγκουαρτς, μορφωσέ μας,
So teach us things worth knowing, στη ζωή να ' μαστε δυνατοί
Bring back what we've forgot, και στο νου σοφοί!
Just do your best, we'll do the rest,
And learn until our brains all rot."

Διευθυντές Edit

  • Έλιτροπ Γουίλκινς
  • Φιλίδα Σπόουρ
  • Οέσσα Σάκντενμπεργκ
  • Φίδερλει Άντερκλιφ
  • Βίντικτους Βιρίντιαν
  • Αμρόουζ Σουότ
  • Βίλπους
  • Μπράιαν Γκάγκγουαλντ
  • Έβεραλντ
  • Κουιντίν Τρίμπλ
  • Λίμεμπερτ
  • Φινέας Νιγκέλους Μπλακ
  • Μπάσιλ Φρόνσακ
  • Ντίλις Ντίργουετ
  • Ευπραξία Μόουλ
  • Αρμάντο Ντίπετ
  • Μινέρβα ΜακΓκόναγκαλ
  • Άλμπους Ντάμπλντορ
  • Ντολόρες Άμπριτζ
  • Ντέξτερ Φορτέσκιου
  • Γουόλτερ Αραγκόν

Επικεφαλείς των κοιτώνων Edit

Γκρίφιντορ Edit

  • Γκόντρικ Γκρίφιντορ
  • Μινέρβα ΜακΓκόναγκαλ

Χάφλπαφ Edit

  • Χελγκα Χάφλπαφ
  • Πομόνα Σπράουτ

Ράβενκλοου Edit

  • Ροβένα Ράβενκλοου
  • Φίλιους Φλίτγουικ

Σλίθεριν Edit

  • Σάλαζαρ Σλίθεριν
  • Οράτιος Σλάγκχορν
  • Σέβερους Σνέιπ
  • Οράτιος Σλάγκχορν(δεύτερη φορά)

Μαθήματα και δάσκαλοι Edit

Κάτι σκαμπάζουμε έμεις οι καθηγητές από μάγια- Μινέρβα ΜακΓκόναγκαλ Edit

Το Χόγκουαρτς έχει στη διάθεσή του πολλούς σοφούς και ταλαντούχους καθηγητές. Κάθε είναι ειδικευμένος σε ένα συγκεκριμένο μάθημα. Εκτός από τους καθηγητές υπάρχουν ακόμα και άλλες θέσεις στο σχολείο, π.χ ο επιστάτης, ο βιβλιοθηκάριος, ο κληδοκράτορας, ο δασοφύλακας, η νοσοκόμα κλπ. Στο Χόγκουαρτς διδάσκονται πολλά μαθήματα. Σε αυτά συμπεριλαμβάνονται τα υποχρεωτικά και αυτά που διδάσκονται από τον τρίτο χρόνο και πάνω. Κάποια μαθήματα μπορούν να μην παίρνονται στον έκτο χρόνο.

Οι μεταμορφώσεις, η άμηνα εναντίων των σκοτεινών τεχνών, τα ξόρκια, τα φίλτρα, η αστρονομία, η ιστορία της μαγίας και η βοτανολογία είναι βασικά μαθήματα για τα πρώτα πέντε χρόνια. Στο τέλος της δεύτερης σχολικής τους χρονιάς οι μαθητές πρέπει να επιλέξουν τουλάχιστον δύο επιπλέον μαθήματα για την τρίτη τους χρονιά. Οι πέντε επιλογές είναι η Αριθμολογία, οι αρχαίοι ρούνοι, η μαντική, οι φροντίδα μαγικών πλασμάτων και η μαγκλολογία.

Around Wikia's network

Random Wiki