FANDOM

Bellatrix-Lestrange-bellatrix-lestrange-7445348-450-600.jpg
Η Μπέλατριξ Λεστρέιντζ (Μπλακ) γνωστή ως Μπέλλα, γεννήθηκε το 1951 από τους Σύγκνους Μπλακ και Ντρουέλα Ρόζιερ. Η Μπέλατριξ συμμετείχε στους Θανατοφάγους, κατά τον Πρώτο Πόλεμο των Μάγων, και ήταν πολύ πιστή στον Λόρδο Βόλντεμορτ. Επίσης, ήταν μια από τις ελάχιστες γυναίκες στην οργάνωση, καθώς και από τους πιο επικίνδυονυς Θανατοφάγους. Ήταν παντρεμένη με τον Ροδόλφο Λεστρέιντζ, ο οποίος είναι επίσης Θανατοφάγος. Η Μπέλατριξ είχε συγγένεια και με άλλους Θανατοφάγους, όπως ο κουνιάδος της, Λούσιος Μαλφόι και ο ανιψιός της, Ντράκο Μαλφόι. Επίσης είχε συγγένεια και με μέλη του Τάγματος του Φοίνικα, τους οποίους τελικά σκότωσε, όπως ο ξάδελφος της, Σείριος Μπλακ και η ανιψιά της, Νυμφαδώρα Τονκς. Ύστερα από την Πρώτη Πτώση του Άρχοντα του Σκότους, η Μπέλατριξ, ο Ροδόλφος, ο αδελφός του Ροδόλφου, Ραμαπάσταν, καθώς και ο Μπάρτι Κρουτς Τζ, βασάνισαν τους χρυσούχους Φρανκ και Άλις Λογκμπότομ μέχρι που τρελάθηκαν. Από τότε, η Μπέλατριξ φυλακίστηκε ισόβια στο Άζκαμπαν, αν και δραπέτευσε το 1995. Η Μπέλατριξ επίσης πολέμησε στην Μάχη της Αίθουσας Μυστηρίων, στην Μάχη του Λιτλ Γουάινγκιν, στην Μάχη του Μεγάρου Μαλφόι και στην Μάχη του Χόγκουαρτς. Η ζωή της Μπέλατριξ ήταν μοχθηρή και βίαια, αλλά τέλειωσε όταν την σκότωσε η Μόλυ Ουέσλι.

Βιογραφία Edit

Παιδική ΗλικίαEdit

Η Μπέλατριξ γεννήθηκε το 1951 από τον Σύγκνους Μπλακ και Ντρουέλα Ρόζιερ, σε μια οικογένεια που είχε εμμονή με την καθαρότητα του αίματος. Ήταν η μεγαλύτερη αδελφή της Ανδρομέδας και της Νάρκισσας. Η Ανδρομέδα αποκληρώθηκε όταν παντρεύτηκε έναν Γεννημένο-Από-Μαγκλ, τον Τεντ Τονκς. Όταν μπήκε στην Σχολή Χόγκουαρτς για Μαγείες και Ξόρκια τοποθετήθηκε στον κοιτώνα του Σλίθεριν. Τελικά, παντρεύτηκε τον Ροδόλφο Λεστρέιντζ (καθαρόαιμος). Όταν ο Λόρδος Βόλντεμορτ άρχισε να ανακτά δύναμη, εκείνη και ο σύζυγός της μπήκαν στην οργάνωση των Θανατοφάγων.

Ο Χρόνος στο ΑζκαμπάνEdit

Η Μπέλατριξ και ο Ροδολφος πολέμησαν στον Πρώτο Πόλεμο, στο πλευρό του Βόλντεμορτ. Αργότερα, όταν νικήθηκε ο Σκοτεινός Λόρδος, η Μπέλατριξ και μια ομάδα Θανατοφάγων συνέλαβαν την Άλις και τον Φρανκ Λονγκμποτόμ. Η Μπέλατριξ χρησιμοποίησε την Βασανιστική Κατάρα για να τους βασανίσει. Εκείνη και οι συνεργάτες της μπήκαν στο Αζκαμπάν γιατί χρησιμοποιήσαν την Βασανιστική Κατάρα.

Δεύτερος ΠόλεμοςEdit

Όταν ο Βόλντεμορτ επέστρεψε το 1995, στρατολόγησε τους Λεστρέιντζ, οι οποίοι ήταν οι πιο πιστοί οπαδοί του εσωτερικού του κύκλου. Τον Ιανουάριο του 1996, η Μπέλατριξ ήταν μία από τους πολλούς Θανατοφάγους που απέδρασαν. Η Μπέλατριξ ήταν μεταξύ των Θανατοφάγων στο Τμήμα Μυστηρίων που προσπάθησαν να κλέψουν την προφητεία.

Κατά την διάρκεια της τελευταίας μάχης, πολέμησε και νίκησε την Νυμφαδώρα Τονκς. Επίσης, ήταν αυτή που έστειλε τον Σείριο Μπλακ στον θάνατο, πετώντας τον μέσα στο πέπλο. Τελικά, έφυγε από την μάχη, σαρκάζοντας και γελώντας στον Χάρι, ο οποίος την καταδίωξε. Ο Χάρι ήταν εξοργισμένος, στο σημείο να φτάσει να προσπαθήσει να χρησιμοποιήσει την Βασανιστική Κατάρα. Το μόνο που κατάφερε ήταν να την ρίξει κάτω και εκείνη του είπε: «Πρέπει να το εννοείς, Πότερ». Η Μπέλατριξ ήταν επίσης ο πρώτος άνθρωπος τον οποίο μισούσε ο Χάρι περισσότερο και από τον Βόλντεμορτ.

Τότε, εμφανίστηκε ο Βόλντεμορτ και αμέσως μετά ο Ντάμπλντορ και έγινε μεγάλη μάχη. Ο Βόλντεμορτ τηλεμεταφέρθηκε όταν κατέφτασε ο Κορνήλιος Φαντζ με τους χρυσούχους, χάνοντας χρόνο για να σώσει την Μπέλατριξ, που είχε παγιδευτεί. Τον Ιούλιο του 1996, η Μπέλατριξ, συνοδευόμενη από την αδελφή της, Νάρκισσα, πήγαν στο σπίτι του Σέβερους Σνέιπ. Τότε, τον ανάκρινε και στην φωνή της φαινόταν κάποια δυσπιστία. Ωστόσο, βρισκόταν εκεί γιατί η Νάρκισσα ήθελε να πάει να ικετεύσει τον Σνέιπ να προσέχει τον γιο της, Ντράκο.

Προσωπικότητα και μαγικές ικανότητεςEdit

Η Μπέλατριξ Λεστρέιντζ ήταν μια μάγισσα σατανική, μια μάγισσα με εκπληκτικές ικανότητες και την τέλεια έλλειψη συνείδησης. Όπως ο αφέντης της, ο λόρδος Βόλντεμορτ, έτσι και η Μπέλατριξ δεν δίνει καμία σημασία στην ζωή που σκοτώνει, και δεν διστάζει να δολοφονήσει τους συγγενείς της, όπως τον Σείριο Μπλακ και την Νυμφαδώρα Τονκς. Επίσης, η Μπέλατριξ ήταν ερωτευμένη με τον Βόλντεμορτ. Η Μπέλατριξ, επίσης, κατάφερε να νικήσει σε μάχες τον Φρανκ και την Άλις Λονγκμπότομ, την Νυμφαδώρα Τονκς, τον Σείριο Μπλακ, το ξωτικό Ντόμπι, τον Άλαστορ Μούντι, τον Κίνγκσλι Σάκλμπολτ, και τους κεφαλοκυνηγούς Σκάμπιορ και Φένριρ Γκρέιμπακ, καθώς και άλλους τέσσερις. Έπειτα, στην μάχη του Χόγκουαρτς, μονομαχούσε ταυτόχρονα με την πανέξυπνη μάγισσα Ερμιόνη Γκρέιντζερ, και με την Τζίνι Ουέσλι και Λούνα Λάβγκουντ, οι οποίες ήταν αρκετά καλές μάγισσες, και σχεδόν σκότωσε την Τζίνι. Θα είχε νικήσει την Μόλυ Ουέσλι, αν δεν έχανε χρόνο για να την κοροϊδέψει.

Φυσική ΠεριγραφήEdit

ΣχέσειςEdit

Άντον Μόρβολ ΧερτEdit

Η Μπέλατριξ ήταν η πιο πιστή Θανατοφάγος του Λόρδου Βόλντεμορτ, και αφοσιωμένη σε αυτόν. Έμαθε τις σκοτεινές τέχνες από εκείνον και έγινε εκπληκτική μάγισσα. Ήταν η μόνη Θανατοφάγος που δεν επιδίωξε να κάνει τον Μπάρτι Κρουτς να την αθωώσει, και να μην την στείλει στο Αζκαμπάν.

Χάρι ΠότερEdit

Η Μπέλατριξ μισούσε τον Χάρι Πότερ, πριν καν τον γνωρίσει. Στην μάχη της Αίθουσας των Μυστηρίων, όπου τον γνώρισε, τον περιγελούσε, μιλώντας με μωρουδίστικη φωνή, και κατάφερε να τον κάνει να την μισήσει όσο κανέναν άλλο. Η Μπέλατριξ, επίσης, σκότωσε μερικά από τα πιο αγαπημένα πρόσωπα του Χάρι, όπως τον Σείριο, τον Ντόμπι και την Τονκς. Στην μάχη του Χόγκουαρτς, ο Χάρι προτίμησε να τρέξει στην Μπέλατριξ αντί για τον Βόλντεμορτ, όταν εκείνη επιχείρησε να σκοτώσει την Τζίνι Ουέσλι.

ΟικογένειαEdit

Η Μπέλατριξ μισούσε τα μέλη της οικογένειάς της που ήταν ημίαιμοι ή προδότες του μαγικού αίματος, και αποφάσισε να σκοτώσει όλα τα μέλη της οικογένειας που δεν είχαν την δική της ιδεολογία, όπως τον Σείριο και την Τονκς. Συμπαθούσε την αδελφή της, Ναρκίσσα, αν και είχε μια ανταγωνιστική σχέση με τον σύζυγό της, τον Λούσιους. Επίσης, ίσως να συμπαθούσε τον ξάδελφό της, τον Ρέγκουλους, που ήταν και αυτός Θανατοφάγος, και τους γονείς του.

ΘανατοφάγοιEdit

Η Μπέλατριξ ήταν μία από τους πιο ικανούς Θανατοφάγους. Όλοι στην οργάνωση την σεβόντουσαν, εκτός από τον Σέβερους Σνέιπ και ίσως τον Λούσιους Μαλφόι.

ΕχθροίEdit

Το Τάγμα του Φοίνικα και ο Στρατός του Ντάμπλντορ είχαν πολεμήσει πολλές φορές με την Μπέλατριξ, και εκείνη σκότωσε ή τραυμάτισε πολλά από τα μέλη τους. Γνώριζαν πως η Μπέλατριξ ήταν πολύ ικανή μάγισσα, όμως οι περισσότεροι είχαν σκοπό να την πολεμήσουν. Τελικά, κατάφερε να την σκοτώσει η Μόλυ Ουέσλι.

Άλμπους ΝτάμπλντορEdit

Η Μπέλατριξ μισούσε τον Ντάμπλντορ, επειδή ήταν ένας από τους βασικούς εχθρούς του Βόλντεμορτ. Στην μάχη της Αίθουσας των Μυστηρίων, κατάφερε να αποκρούσει ένα ξόρκι του Ντάμπλντορ, και πίστευε πως ο Βόλντεμορτ είναι πολύ καλύτερος μάγος.

Also on FANDOM

Random Wiki